Kokeet ja kurssit

Kurssit 2018

Ystävyysottelu Pohjois-Savo-Kainuu 30.9.2017

Pohjois-Savon ja Kainuun kennelpiirien piiriottelu beagleille järjestetään Lapinlahdella. Etusijalla ovat nuoret ja koetoiminnassa kokemattomat koirat. Tarvittaessa joukkuetta täydennetään kokeneilla beagleilla. Pohjois-Savosta otteluun valitaan kolme (3) koiraa ja kaksi (2) varakoiraa. Ottelun järjestää Pohjois-Savon beagleyhdistys eikä yhdistyksen jäseniltä peritä osallistumismaksua. Kokeen ylituomarina toimii Ismo Pekkonen.

Ilmoittautumiset 11.9-25.9 Marko Keinänen p. 050-467 4843 tai marko.keinanen@luukku.com  Osallistumismaksu 60 €. FI79 5481 9320 0045 08

PM-kisa 7.10.2017

Beagleyhdistys järjestää Tervossa Pohjois-Savon beaglein piirinmestaruuskokeen lauantaina 7.10. Ylituomarina toimii Lea Tuovinen.

Ilmoittautumiset 11.9-2.10 Markku Heikkinen p. 040- 526 2757  tai raksaheikkinen@luukku.com   Osallistumismaksu 50€ FI79 5481 9320 0045 08

HUOM. Koe on samalla karsintakoe idän lohkoon. Karsintaan voi osallistua koira, joka on saavuttanut BEAJ1 palkintoon oikeuttavan tuloksen ennen ilmoittautumisajan päättymistä (2.10.2017).

Muut kokeet

—————————————————————–